EU si cu MINE

"A vorbi cu tine insuti nu inseamna a monologa. Este forma suprema a dialogului".-V.Butulescu

miercuri, 9 noiembrie 2011

TEAMA-Lelia Mossora

Mi-e teamă de zi…

Mi-e teamă de noaptea

Care va veni

Fără tine...

Fără noi...

Fără taina din pomii

Înfloriţi...



Mi-e teamă

De sâmburii închişi

În merele

Mult prea coapte...



Mi-e teama de tot

Ce nu poate fi atins…

De tot ce nu poate fi mirosit...

De tot ce nu doare ...

De tot

Ce nu urlă

De iubire

Şi de

Dor...





Mi-e teamă...

De NOI,

Cei care ne căutam

Pe atâtea cărări neţtiute

Şi nescrise încă...



Atinge-mă cu visul tău

Să te recunosc,

Să ştiu că încă

Mai eşti acolo...!



Atinge-mă cu ochii tăi

Să aflu culoarea zorilor

Care de atâta timp nu mai au

Parfumul

De altădată...



Mă doare

Absenţa ta

Ca şi cum nu ai fi trecut

Pe aici decât

Pentru

O viaţă...



Mă doare tot ce

Nu are numele tău.

Mă doare tot ce

Nu are gustul tău...

Mă doare tot ce eşti tu...

Mă dori tu,

Tot...



Umbra ta,

Culoarea ochilor tăi,

Buzele tale,

Gesturile tale

Întoarse din timp

Spre mine,

Respiraţia

Pe care nu ţi-o mai simt...



Mă doare omul din tine,

Cel la care nu pot

Să ajung,

Cel pe care îl aştept

Încă de la naştere...



Mă doare fiecare clipă

În care

Visez

Fără tine…

Fiecare zi

Care trece

Fără ca tu să vezi

Privirea mea…



Mă doare tot ce vreau

Şi tot

Ce nu am...

Mă doare aşteptarea...

Mult prea chinuitoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu