EU si cu MINE

"A vorbi cu tine insuti nu inseamna a monologa. Este forma suprema a dialogului".-V.Butulescu

joi, 19 august 2010

Am legat...M-Sorescu

Am legat copacii la ochi
Cu o basma verde
Si le-am spus sa ma gaseasca.

Si copacii m-au gasit imediat
Cu un hohot de frunze.

Am legat pasarile la ochi
Cu-o basma de nori
Si le-am spus sa ma gaseasca.

Si pasarile m-au gasit
Cu un cantec.

Am legat tristetea la ochi
Cu un zambet,
Si tristetea m-a gasit a doua zi
Intr-o iubire.

Am legat soarele la ochi
Cu noptile mele
Si i-am spus sa ma gasesca.

Esti acolo, a zis soarele,
Dupa timpul acela,
Nu te mai ascunde.

Nu te mai ascunde,
Mi-au zis toate lucrurile
Si toate sentimentele
Pe care am incercat sa le leg
La ochi.

3 comentarii:

  1. Buna,eu sunt Madalin,imi place siteul tau,articolele si fotografiile publicate sunt bune,in general imi place sa vizitez siteuri si bloguri ca sa vad cum gindesc si ce opinii au alte persoane,eu sunt nascut in Nehoiu ,Nehoiu e un frumos orasel din Judetul Buzau si imi pare rau ca nu mai pot locui acolo, daca vrei intra aici si vei gasi un blog cu recopilari de Asasini in serie,e foarte incitant ,chiar daca e in alta limba are traductor incorporat.Daca vrei sa iti promovezi blogul,inscrie-l in acest Directorio web SEO , este un director web gratuit,oricum vreau sa iti recomand un blog interesant si un forum gratuit unde,la fel,iti poti prezenta blogul si in general poate fi o solutie buna pentru a primi vizitatori. Salutari din Madrid,aici locuiesc in prezent

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie mi-a placut mult....multumesc Kid

    RăspundețiȘtergere