EU si cu MINE

"A vorbi cu tine insuti nu inseamna a monologa. Este forma suprema a dialogului".-V.Butulescu

miercuri, 19 mai 2010

imi amintesc....de kid4ever

imi amintesc, cand eram mica
saream adesea prin baltoace,
mama nu stia ce sa-mi zica,
radea si ma lasa in pace.

imi amintesc, cand eram mica
fugeam prin ploaie mai mereu,
mama nu stia ce sa-mi faca,
zambea, stia c-asa sunt eu.

imi amintesc, cand eram mica
fugeam desculta de acasa,
mama ce mai putea sa zica?
stia ca vin din nou in casa.

imi amintesc, cand eram mica
si boacane faceam mereu,
pe mama o pupam sa taca
si sa ma certe era greu.

imi amintesc, cand eram mica
aveam si eu un catelus,
in casa el dormea si parca
il luam si cu mine-n dus.

imi amintesc, cand eram mica
rupeam si flori de la vecine,
si cand ele veneau sa zica
mama privea atent la mine.

imi amintesc, cand eram mica
radeam mereu, faceam prostii,
nu aveam stare si nici frica,
tu ce faceai?acum mai sti?

2 comentarii:

  1. ma bucur ca iti place atat de mult >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar foarte mult....te sustin sa faci asta in continuare...ma bucur ca cineva are curaj sa se exprime...keep walking...

    RăspundețiȘtergere