EU si cu MINE

"A vorbi cu tine insuti nu inseamna a monologa. Este forma suprema a dialogului".-V.Butulescu

duminică, 8 noiembrie 2009

:)...azi eu decid.....

Azi e ziua in care voi fi fericita. E ziua in care vestile rele nu vor mai exista.
Ziua in care voi darui cu generozitate zambete pe care nici macar nu le voi cere inapoi. Ziua in care voi rade zgomotos si ma voi alinta la nesfarsit.
Azi e ziua fara certuri. Pentru ca nimic nu poate fi atat de grav incat sa ma faca sa-mi intorc privirea de la frunza ce cade molcom sub ochii mei. Danseaza primul si ultimul ei dans cu vantul de afara si mie-mi sta gandul la probleme fara importanta? Nimicuri.
De fapt, astazi e ziua in care ma voi indulci cu dulci nimicuri.... voi mirosi toamna si o voi lasa sa-mi patrunda in piele. 

Un comentariu:

  1. Azi ma voi plimba de mana cu Toamna...Azi CERUL si PAMANTUL vor fi extrem de periculos de APROAPE...Nu-mi pasa ...azi de NIMIC ...Poate sa nu ma stranga prea tare de mana Toamna!

    George...zis Merlin ...31.12.2012 ora 06

    RăspundețiȘtergere